2009. augusztus 5., szerda

Kezdés...


Sziasztok!


Ez a blog javarészt rólam,az életemről és a Twilight Saga-ról fog szólni.Amint látszik,nagy Twilight Saga Fan vagyok.Igyekszem majd képeket,híreket,cikkeket is feltenni a blogomba.Esetleg az én pennámból is olvashattok majd Twilight Saga folytatást,vagy egy hasonló,de teljesen különálló,vérfagyasztó,ámde romantikus vámpírsztorit...vagy talán az általam írt saját versgyűjteményemből is kaphattok egy kis ízelítőt.

Valószínűleg írok majd az életemről is,de higgyétek el:olyan vagyok,mint ti...

Nem vagyok különösen szép,sem okos,nem vagyok "természetfeletti",csak egy átlagos tinilány, aki - veletek együtt -megküzd a hétköznap minden gondjával,és akinek bár mindene meg van,amit a mai tinik kívánnak(bizonyos korlátokon belül:gondolok itt arra,hogy sem milliomos nem vagyok,sem pedig elkényesztetett csajszi,aki plázákba jár és folyton költi a pénzt,de szegény sem,átlagos vagyok...)mégsem felhőtlen a boldogsága...

Remélem tetszeni fog nektek a blog és sokan és sokat fogják olvasni...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése