2009. augusztus 6., csütörtök

Halihóóó!

Egész nap a hotdog profilommal szenvedtem...tisztára lehangolt az egész,úgyhogy ne nagyon számítsatok ma még új sztorira...addig is elégedjetek eg egy tegnap keletkezett versecskével =)

Viharban...

Négy fal közé zárva
ülök a szobámban.
Odakinnt zuhog...
Szél fújja a fákat.

Megborzongok a hideg széltől,
melyet erre sodor az éj.
Dörög,villámlik,
odakinnt sötétség honol.

Várj!Talán csendesedik kicsit,
talán csitul...
De nem,az esőcseppek,
mint könnyek folynak az ablakon.

Ily hátborzongató időben,
könnyebb volt félnem.
Könnyebb volt elhinnem:
itt a vég,eljött értem a sötét éj.

Kommentet kérek róla...rossz kritikát is... =D
Ígérem igyekszem összehozni valami sztorit...
Puszi: ^^Puppy^^

2 megjegyzés:

EM ☆ írta...

Szia! Nekem nagyon tetszett:D Csak volt olyan rész, ahol nem rímelt (< - ennek a szónak így van értelme, vagy csak hülye vagyok??). Na, de igazán jó lett. Szerintem még egy kis igazítás, és tökéletes lesz.
Ja! Majdnem elfelejtettem! Nem muszáj most gyorsan összehozni egy történetet. Csak akkor kezd el írni, amikor van ihlet, mert akkor, ha csak erőlteted, nem lesz a legjobb (saját tapasztalatból beszélek). A versírás is jól megy neked:) Én is próbáltam már, de valahogy ötletem sem volt...
Puszi Nessie:D

Leila írta...

köszi az építő kritikát...az a helyzet,hogy a blogod továbbolvasása során megjött az ihlet,úgyhogy írni is kezdtem. am köszi,hogy kitetted a blogom:)
Puszi Puppy:)

Megjegyzés küldése