2009. augusztus 6., csütörtök

Egy reggel...=)

Jó reggelt! (vagyis inkább jó delet=D)

Ma reggelre kb. háromszorosára dagadt a jobb kezem középső ujja.Tudni illik allergiás vagyok a szúnyogcsípésre.meg a darázsra is,de az most annyira nem lényeg...nah szóval allergiás vagyok rá,és ma éjjel kipécézett egy magának,mert íncsiklandozó volt neki a vérem illata,és kiszívta a vérem...tisztára,mint a vámpírok...=)
De ezen kívül jól telt a mai nap eddig.Későn keltem,úgy kb fél órája,ugyanis előző este egy éjszaka alatt olvastam ki az Evernight című könyvet,ami oltári egy könyv!IMÁDOM !Csak a vége szomorú=(sírtam is rajta...de ez nem szégyen...nah mind1
Mára semmi eltervezett progim nincs,így valószínűeg írok még ma...és azt hiszem nekiállok frissíteni a hotdog profilom,plusz elkezdek egy sztorit...szurkoljatok...
Pussz: ^^ Puppy ^^

2 megjegyzés:

EM ☆ írta...

Szia! Képzeld, én is allergiás vagyok a szúnyog és darázscsípésre:S Csak nekem darázscsípésnél még kórházba is kell mennem:( Én pedig nemrég olvastam ki a Pokoli Báléjszakákat, szintén éjszaka, meg még annak idején az Alkonyatot is hajnalban fejeztem be:D Meg a New Moont is akkor kezdtem el, és anya feljött, hogy mért sírok (amiokr Bella és Edward szakítanak). Azt mondtam neki hogy rosszat álmodtam, de nem hiszem hogy bevette, mert elvitte magával a könyvet:(
na, nem untatlak tovább xD. Puszi

Leila írta...

Szia!
Amikor a New Moont olvastam,én is sírtam,mikor ahhoz a részhez értem,h Bella és Edward szakítanak,és nekem meg a barátom pont akkor ért ide hozzám,és megkérdezt,hogy mért sírok,és mondtam neki,hogy mert az Edward elhagyja Bellát...és kiröhögött:)
Am nem untattál.
Puszi

Megjegyzés küldése