2009. szeptember 30., szerda


Halihó^^


Bocsánatot szeretnék kérni, hogy ennyit "kések" a fejezettel. De akik olvasták a kommentájaimat az utolsó fentlévő fejezetnél, azok tudják, hogy miért. Ugyanis beteg voltam, és rengeteg a pótolni valóm. Betegségem alatt feltettem egy új fejit, de sajnos a hétvégén nem tudtam frissíteni, mert vagy a halálomon voltam/=)/, vagy pedig tanultam. Sajnálom és tényleg ne haragudjatok, legszívesebben egész nap a sztorit írnám, de sajna ez a hét ilyen, hogy nincs egy percem sem. Minden napom teli zsúfolva ilyen értelmetlen dolgokkal *mint töri,matek,angol,fizika,francia,stb sz*rságok*

Csak azért írok, hogy a hétvégén (2009.október 2-3-4) BIZTOSAN * hangsúlyozom BIZTOSAN* lesz új fejezet.

Remélem azért nem haragszotok rám nagyon, és azért kicsit (nagyon) várjátok az új fejit!

Csókollak titeket és aztán tanuljatok ám=)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Megértjük, hogy nem tudtál frisselni! Persze, hogy nem haragszunk érte!
Kicsit???!!! Nagyon nagyon várom az új fejezetet!!! Majd kilukad az oldalam!
Puszik! Ancsi

Megjegyzés küldése