2009. szeptember 2., szerda

Eclipse képek


Katt a többiért ide:

4 megjegyzés:

Fruzsi írta...

Hello

Még csak most találtam ezt a blogot de egyből bele szerettem. Nagyon ügyes vagy és gratulálok. Csatlakoztam én is az olvasóid táborához.

És meg néztem Eclipse-es képeket. Csak azt nem értem hogy hogy lett Kristin-nek fekete rövid hajból szép hosszú Bellás haj (paróka esetle műhaj nem tudom?)

És mégegyszer szuper az oldal imádom ügyi vagy.

Puszi

Leila írta...

Köszönöm szépen...azt sajna én sem értem, hogy hogy lett Bellás haja, de valószínűleg paróka...sajnálom, hogy levágatta a haját...nekem a régi jobban tetszett =S =)
És köszi, hogy csatlakoztál...=D
Puszi

Névtelen írta...

sya..mikor lesz új fejezete?

Leila írta...

Már dolgozom rajta...a hétvégén 100%, hogy meg lesz...

Megjegyzés küldése