2009. szeptember 15., kedd

Felajánlás!!!




Sziasztok!

Arra gondoltam,hogy adok nektek egy olyan lehetőséget, hogy TI találjatok ki folytatást, vagy legalábbis ötleteket hozzá! Nem biztos, hogy úgy fogom folytatni, de ha lesz olyan lehetőség, ami jobb az enyémnél, és nagyon megtetszik, akkor úgy folytatom a sztorit és ha az illető megadja a nevét és esetleg egy képet magáról, akkor a blogra is felteszem!



A másik dolog pedig, hogy a történet lassacskán - hangsúlyozom:lassacskán - a végéhez közeledik. És ha gondoljátok, megírhatjátok, hogy hogy is inguljon a következő sztori?!Esetleg más témában, mint a Twilight? *Bár ezt el sem tudom képzelni * Vagy más szereplőkkel?


De persze az sem baj, ha nem írtok semmit sem, attól még másik sztori lesz =) csak nélkületek =)


Gondoltam felajánlom!


Csók, puszi: Puppy

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

hát sztem te folytasd a történetet mert nagyon szeretem az írásodat! és a másik kérdésre pedig én egy újabb bella és edward párosítású történetnek örülnék! csak így tovább! nagyon ügyes vagy!

Leila írta...

köszönöm szépen...=)
Örülök, hogy tetszik amit írok, és igyekszem majd, köszi a bíztatást!

Névtelen írta...

Szia!
Szerintem is Te folytasd! Így sokkal izgalmasabb, hogy rajtad kívül seni nem tudja, hogy mi lesz! Meg különben is a Te stílusodat szerettük meg! :)
Szerintem is Edward Bella párosítású történetet írj majd ez után! Azok a legjobbak! :D
Nagyon várom a folytatást! Amúgy kb mikor lesz? :)
Puszik: Ancsi

Névtelen írta...

Sya.Mikor lesz következ fejezet,??

Megjegyzés küldése